YAMALAYA
SELAMAT DATANG KE FORUM YAMALAYA..
Sila daftarkan diri anda untuk mengekses dan menjadi salah seorang dari YAMALAYA group..

YAMALAYA

.:: yamaha malaya rider ::.
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
.:: SELAMAT DATANG KE PORTAL YAMALAYA ::.
.:: TERIMA KASIH KERANA MELAYARI PORTAL INI ::.
.:: SALAM 1 MALAYSIA ::.
.:: RXZ , LC135 , 125Z, FZ 150 ::.
.:: SILA KLIK KE MENU GALLERY UNTUK MELIHAT GALERI GAMBAR YAMALAYA ::.
Waktu Semasa
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» masukkan nama anda geng central
Fri Oct 31, 2014 6:38 am by fadli2725

» Yamalaya Area Cheras,Ampang,Bangi,Putrajaya,Kajang,Nilai
Wed May 21, 2014 1:26 am by ady_rzm

» cam ne aku nak dpt kan stiker??
Thu Mar 13, 2014 2:57 pm by Amir Izan

» nak beli baru , call incharge x pnah on fon ..
Tue Aug 13, 2013 5:43 pm by mr.asrul95

» mcm mne nak jd ahli rasmi?
Fri Jul 12, 2013 2:53 am by SetanNakal

» yamalaya zon tgh
Thu May 30, 2013 8:58 pm by shah88

» [WTA] saya ni budak baru...
Mon Apr 15, 2013 5:33 pm by areki

» tempahan baju bagi kawasan selangor dan k.l..
Wed Feb 20, 2013 4:35 pm by jman

» xde event ker geng central.??
Tue Nov 06, 2012 6:02 pm by dy_arm

Sembang Corner
Poll
undian jenis jentera milik anda
rxz
42%
 42% [ 277 ]
LC135
17%
 17% [ 110 ]
125z
37%
 37% [ 248 ]
FZ150
2%
 2% [ 11 ]
Lagenda
2%
 2% [ 11 ]
Yamaha Retro
1%
 1% [ 8 ]
Total Votes : 665

Share | 
 

 Ayat2 power..hehehe..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ijathairi92
Tetamu Forum
Tetamu Forum


Posts : 3
Reputation : 0
Join date : 05/07/2012
Age : 24
Location : JB

PostSubject: Ayat2 power..hehehe..   Fri Jul 06, 2012 12:43 am

relax minda: ayat-ayat power,, hihihi..

1. Kemana tumpahnya kuah kalau tidak jatuh ke bawah
2. Tak lapuk dek hujan, tak lekang macam rambutan
3. Tiada rotan, pelempang berguna juga
4. Biar lambat asalkan tak cepat
5. Biar putih tulang, jangan kuning gigi
6. Di mana ada gula di situ adalah gula-gula
7. Kalah jadi abu, menang jadi arang, seri jadi abu bakar
8. Carik-carik bulu ayam, lama-lama jadi shuttlecock
9. Secupak takkan jadi 18 cupak
10. Gajah mati meninggalkan gading, udang harimau mati meninggalkan kulit, manusia mati meninggal dunia
11. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula makanan di dalam mulut.
12. Harapkan pagar, pagar tidak boleh diharap
13. Alang-alang mandi biar guna sabun
14. Berapa berat mata memandang, berat lagi seguni beras
15. Cubit paha kanan, paha kiri tak rasa apa-apa pun
16. Diam-diam ubi berisi, diam-diam orang... . bisu
17. Hidup segan mati di tanam
18. Ikut hati mati, ikut rasa merasa
19. Lembu punya susu cap teko dapat nama
20. Sehari selambar benang lama-lama benang habis
21. Jika kail panjang sejengkal, beli le yang panjang sikit kalau nak ngail di laut.
22. Hendak seribu daya, tak hendak tak apa
23. Membujur lalu melintang pukang
24. Hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik hari tak hujan
25. Sebab pulut santan binasa, sebab mulut habis pulut
26. Kecil-kecil cili padi, kecil lagi biji cili
27. Kalau sudi katakan sudi, kalau tak sudi boleh blah!
Back to top Go down
View user profile
Ame Jamey
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 294
Reputation : 7
Join date : 14/06/2011
Age : 27
Location : Tanjung Malim - Ipoh

PostSubject: Re: Ayat2 power..hehehe..   Tue Jul 24, 2012 3:10 am

Macam pernah baca la...... heheheee.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
 
Ayat2 power..hehehe..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
YAMALAYA  :: BIZZ YAMALAYA :: Lawak Jenaka-
Jump to: