YAMALAYA
SELAMAT DATANG KE FORUM YAMALAYA..
Sila daftarkan diri anda untuk mengekses dan menjadi salah seorang dari YAMALAYA group..

YAMALAYA

.:: yamaha malaya rider ::.
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
.:: SELAMAT DATANG KE PORTAL YAMALAYA ::.
.:: TERIMA KASIH KERANA MELAYARI PORTAL INI ::.
.:: SALAM 1 MALAYSIA ::.
.:: RXZ , LC135 , 125Z, FZ 150 ::.
.:: SILA KLIK KE MENU GALLERY UNTUK MELIHAT GALERI GAMBAR YAMALAYA ::.
Waktu Semasa
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» masukkan nama anda geng central
Fri Oct 31, 2014 6:38 am by fadli2725

» Yamalaya Area Cheras,Ampang,Bangi,Putrajaya,Kajang,Nilai
Wed May 21, 2014 1:26 am by ady_rzm

» cam ne aku nak dpt kan stiker??
Thu Mar 13, 2014 2:57 pm by Amir Izan

» nak beli baru , call incharge x pnah on fon ..
Tue Aug 13, 2013 5:43 pm by mr.asrul95

» mcm mne nak jd ahli rasmi?
Fri Jul 12, 2013 2:53 am by SetanNakal

» yamalaya zon tgh
Thu May 30, 2013 8:58 pm by shah88

» [WTA] saya ni budak baru...
Mon Apr 15, 2013 5:33 pm by areki

» tempahan baju bagi kawasan selangor dan k.l..
Wed Feb 20, 2013 4:35 pm by jman

» xde event ker geng central.??
Tue Nov 06, 2012 6:02 pm by dy_arm

Sembang Corner
Poll
undian jenis jentera milik anda
rxz
42%
 42% [ 277 ]
LC135
17%
 17% [ 110 ]
125z
37%
 37% [ 248 ]
FZ150
2%
 2% [ 11 ]
Lagenda
2%
 2% [ 11 ]
Yamaha Retro
1%
 1% [ 8 ]
Total Votes : 665

Share | 
 

 Adoi.....duit aku..!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ame Jamey
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 294
Reputation : 7
Join date : 14/06/2011
Age : 27
Location : Tanjung Malim - Ipoh

PostSubject: Adoi.....duit aku..!!!   Mon Aug 15, 2011 2:06 am

Kerana sudah berasa insaf,
Rizal pergi kesebuah surau untuk mendengar ceramah agama.
Ketika tabung derma di edarkan, dia dengan segera membuka dompetnya dan memasukkan RM2 ke dalam tabung derma itu.

Tiba-tiba,..
seorang pak cik yang duduk di belakangnya menepuk bahunya dan memberikannya duit sebanyak RM200 kepada Rizal.
Rizal tersenyum. Dia mengambil duit itu dan memasukkan kedalam tabung derma itu juga.
Rizal menoleh dan berasa kagum dengan kemurahan hati pak cik itu .
Tidak berapa lama kemudian, pak cik dibelakang Rizal kembali menepuk bahunya dan Rizal mendengar bisikan dari pak cik itu
"Encik, kata pak cik tersebut, duit RM200 itu sebenarnya terjatuh dari dompet encik tadi"...
rendeer rendeer rendeer rendeer
Back to top Go down
View user profile
leck
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 40
Reputation : 3
Join date : 25/07/2011
Age : 24
Location : GERIK, PERAK

PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Mon Aug 15, 2011 2:29 am

hmm...
cne ek...
hehe..
sdekah kalo ad kmampuan yg lbih..
kalo x mampu.. bukak balik la ambik blik.. hehe
kalo mampu biarkan.. heheheh
Back to top Go down
View user profile http://salleh_angel92@yahoo.com
Ame Jamey
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 294
Reputation : 7
Join date : 14/06/2011
Age : 27
Location : Tanjung Malim - Ipoh

PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Mon Aug 15, 2011 2:34 am

leck wrote:
hmm...
cne ek...
hehe..
sdekah kalo ad kmampuan yg lbih..
kalo x mampu.. bukak balik la ambik blik.. hehe
kalo mampu biarkan.. heheheh

encik, saye ikhlas RM30 je.....tp dh termasuk RM50..........
hehehee......

tunggu la baki keluar...... bom bom bom bom
Back to top Go down
View user profile
kcg327
Tetamu Forum
Tetamu Forum


Posts : 14
Reputation : 0
Join date : 18/08/2011
Age : 28
Location : alor setar

PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Sat Aug 20, 2011 11:30 pm

buah peria, biji kopi,
xperaya pi

dah jd mcm 2 niat sedekah ja la,
blk opis kena advance rm 200 la, nk wt mcm na g
Back to top Go down
View user profile
Ame Jamey
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 294
Reputation : 7
Join date : 14/06/2011
Age : 27
Location : Tanjung Malim - Ipoh

PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Wed Aug 24, 2011 12:25 am

kcg327 wrote:
buah peria, biji kopi,
xperaya pi

dah jd mcm 2 niat sedekah ja la,
blk opis kena advance rm 200 la, nk wt mcm na g

hahahaaaa...betui...betui....!!
Back to top Go down
View user profile
Ms. Hinana
Tetamu Forum
Tetamu Forum


Posts : 12
Reputation : 0
Join date : 27/09/2012
Age : 30
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Thu Sep 27, 2012 6:11 pm

Nak wat macam mane? Terlajak kereta boleh reverse, terlajak motor?
Lu pikirlah sendiri .hehe lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Adoi.....duit aku..!!!   Today at 6:30 pm

Back to top Go down
 
Adoi.....duit aku..!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
YAMALAYA  :: BIZZ YAMALAYA :: Lawak Jenaka-
Jump to: