YAMALAYA
SELAMAT DATANG KE FORUM YAMALAYA..
Sila daftarkan diri anda untuk mengekses dan menjadi salah seorang dari YAMALAYA group..

YAMALAYA

.:: yamaha malaya rider ::.
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
.:: SELAMAT DATANG KE PORTAL YAMALAYA ::.
.:: TERIMA KASIH KERANA MELAYARI PORTAL INI ::.
.:: SALAM 1 MALAYSIA ::.
.:: RXZ , LC135 , 125Z, FZ 150 ::.
.:: SILA KLIK KE MENU GALLERY UNTUK MELIHAT GALERI GAMBAR YAMALAYA ::.
Waktu Semasa
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» masukkan nama anda geng central
Fri Oct 31, 2014 6:38 am by fadli2725

» Yamalaya Area Cheras,Ampang,Bangi,Putrajaya,Kajang,Nilai
Wed May 21, 2014 1:26 am by ady_rzm

» cam ne aku nak dpt kan stiker??
Thu Mar 13, 2014 2:57 pm by Amir Izan

» nak beli baru , call incharge x pnah on fon ..
Tue Aug 13, 2013 5:43 pm by mr.asrul95

» mcm mne nak jd ahli rasmi?
Fri Jul 12, 2013 2:53 am by SetanNakal

» yamalaya zon tgh
Thu May 30, 2013 8:58 pm by shah88

» [WTA] saya ni budak baru...
Mon Apr 15, 2013 5:33 pm by areki

» tempahan baju bagi kawasan selangor dan k.l..
Wed Feb 20, 2013 4:35 pm by jman

» xde event ker geng central.??
Tue Nov 06, 2012 6:02 pm by dy_arm

Sembang Corner
Poll
undian jenis jentera milik anda
rxz
42%
 42% [ 277 ]
LC135
17%
 17% [ 110 ]
125z
37%
 37% [ 248 ]
FZ150
2%
 2% [ 11 ]
Lagenda
2%
 2% [ 11 ]
Yamaha Retro
1%
 1% [ 8 ]
Total Votes : 665

Share | 
 

 tahniahhhhhhhhh

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
farouk YAMALAYA
President (HQ KLUANG)


Posts : 1107
Reputation : 18
Join date : 03/03/2010
Age : 32
Location : KLUANGTOWN now mersing town

PostSubject: tahniahhhhhhhhh   Wed Jul 20, 2011 5:43 pm

tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
Back to top Go down
View user profile
Ame Jamey
Ahli Rasmi
Ahli Rasmi


Posts : 294
Reputation : 7
Join date : 14/06/2011
Age : 27
Location : Tanjung Malim - Ipoh

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Wed Jul 20, 2011 10:05 pm

Tahniah jugak..!!

walaupun aku x turun...heheheeee

sorry sgt2.....hhmmm.....
Back to top Go down
View user profile
uno
incharge Central


Posts : 520
Reputation : 9
Join date : 26/04/2011
Age : 37
Location : central section

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Thu Jul 21, 2011 2:07 am

farouk YAMALAYA wrote:
tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
adehh..rase cm nk ngis la huhu terharunya aku....ape pon hdup yamalaya hahahaha
Back to top Go down
View user profile
qayyum
incharge Selangor


Posts : 73
Reputation : 6
Join date : 30/09/2010
Age : 24
Location : johore - kuala lumpur

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Sat Jul 23, 2011 8:35 pm

uno wrote:
farouk YAMALAYA wrote:
tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
adehh..rase cm nk ngis la huhu terharunya aku....ape pon hdup yamalaya hahahaha
uno nk nangiss . smpan jee laa tuk anak2 ko nnty . hahahaha
Back to top Go down
View user profile
Amy The Great
Shooter


Posts : 690
Reputation : 13
Join date : 21/06/2010
Location : KLUANG

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Sun Jul 24, 2011 12:28 am

congrat! yamalaya central section uno n qayyum bersusah pyah nk arrange fnction korng central..dan juge k125z yg sudi hadir utk bersame2 fnction silaturrahim tersebut.. cheers cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
uno
incharge Central


Posts : 520
Reputation : 9
Join date : 26/04/2011
Age : 37
Location : central section

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Sun Jul 24, 2011 6:26 am

qayyum wrote:
uno wrote:
farouk YAMALAYA wrote:
tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
adehh..rase cm nk ngis la huhu terharunya aku....ape pon hdup yamalaya hahahaha
uno nk nangiss . smpan jee laa tuk anak2 ko nnty . hahahaha
ade kang yg telan nasi lemak mix stagging ni kang hahahaha
Back to top Go down
View user profile
qayyum
incharge Selangor


Posts : 73
Reputation : 6
Join date : 30/09/2010
Age : 24
Location : johore - kuala lumpur

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Sun Jul 24, 2011 6:17 pm

uno wrote:
qayyum wrote:
uno wrote:
farouk YAMALAYA wrote:
tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
adehh..rase cm nk ngis la huhu terharunya aku....ape pon hdup yamalaya hahahaha
uno nk nangiss . smpan jee laa tuk anak2 ko nnty . hahahaha
ade kang yg telan nasi lemak mix stagging ni kang hahahaha

anjee lau mara . mmng comeyy . lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
uno
incharge Central


Posts : 520
Reputation : 9
Join date : 26/04/2011
Age : 37
Location : central section

PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Sun Jul 24, 2011 8:01 pm

qayyum wrote:
uno wrote:
qayyum wrote:
uno wrote:
farouk YAMALAYA wrote:
tahniah kepada uno dan qayumm bersusah payah wat event ke sungai tua.... dan tidak LUPA jg kepada ahli yamalaya dan k125z yg menjayakanye.... harap perhubungan kita tak berakhir disini.... HIDUP YAMALAYA HIDUP K125Z
adehh..rase cm nk ngis la huhu terharunya aku....ape pon hdup yamalaya hahahaha
uno nk nangiss . smpan jee laa tuk anak2 ko nnty . hahahaha
ade kang yg telan nasi lemak mix stagging ni kang hahahaha

anjee lau mara . mmng comeyy . lol! lol! lol!
ya baik..aku edarkn pic ko yg kt dlm kantin kt sg tua ari tu...siap la ko....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: tahniahhhhhhhhh   Today at 7:51 am

Back to top Go down
 
tahniahhhhhhhhh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
YAMALAYA  :: YAMALAYA MENGIKUT ZON :: Zon Tengah-
Jump to: