YAMALAYA
SELAMAT DATANG KE FORUM YAMALAYA..
Sila daftarkan diri anda untuk mengekses dan menjadi salah seorang dari YAMALAYA group..

YAMALAYA

.:: yamaha malaya rider ::.
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
.:: SELAMAT DATANG KE PORTAL YAMALAYA ::.
.:: TERIMA KASIH KERANA MELAYARI PORTAL INI ::.
.:: SALAM 1 MALAYSIA ::.
.:: RXZ , LC135 , 125Z, FZ 150 ::.
.:: SILA KLIK KE MENU GALLERY UNTUK MELIHAT GALERI GAMBAR YAMALAYA ::.
Waktu Semasa
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Latest topics
» masukkan nama anda geng central
Fri Oct 31, 2014 6:38 am by fadli2725

» Yamalaya Area Cheras,Ampang,Bangi,Putrajaya,Kajang,Nilai
Wed May 21, 2014 1:26 am by ady_rzm

» cam ne aku nak dpt kan stiker??
Thu Mar 13, 2014 2:57 pm by Amir Izan

» nak beli baru , call incharge x pnah on fon ..
Tue Aug 13, 2013 5:43 pm by mr.asrul95

» mcm mne nak jd ahli rasmi?
Fri Jul 12, 2013 2:53 am by SetanNakal

» yamalaya zon tgh
Thu May 30, 2013 8:58 pm by shah88

» [WTA] saya ni budak baru...
Mon Apr 15, 2013 5:33 pm by areki

» tempahan baju bagi kawasan selangor dan k.l..
Wed Feb 20, 2013 4:35 pm by jman

» xde event ker geng central.??
Tue Nov 06, 2012 6:02 pm by dy_arm

Sembang Corner
Poll
undian jenis jentera milik anda
rxz
42%
 42% [ 277 ]
LC135
17%
 17% [ 110 ]
125z
37%
 37% [ 248 ]
FZ150
2%
 2% [ 11 ]
Lagenda
2%
 2% [ 11 ]
Yamaha Retro
1%
 1% [ 8 ]
Total Votes : 665

Share | 
 

 Ceramah Agama

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
farouk YAMALAYA
President (HQ KLUANG)


Posts : 1107
Reputation : 18
Join date : 03/03/2010
Age : 32
Location : KLUANGTOWN now mersing town

PostSubject: Ceramah Agama   Fri Oct 22, 2010 4:00 pm

Di suatu mlm yg hening…. Pak pandir dan bini nya sdg mendengar ceramah agama dr surau yg berdekatan dgn rumah mereka.antara ceramahnya adalah membaca doa sebelum makan.

“ya tuan-tuan sebelum makan hendaklah kita membaca doa dahulu,ini adalah kerana syaitan akan makan makanan kita dan membuatkan kita makan tak kenyang-kenyang….. kata ustaz itu.

Lalu pak pandir ni pun baliklah bersama bininya malam tu…semasa sedang makan malam tu,pak pandir tiba-tiba bangun dan meluru ke tandas berkali-kali. Tak cukup dengan tu,tidur malam tu pulak pak pandir ni asyik terkentoooooot memanjang.

Bininya tak tahan,maka tanyalah bininya kepada pak pandir, “awak makan apa sampai jadi cam ni?..
Nmmmm
“tadi aku makan julap tak baca doa,biar padan muka syaitan tu… berak-berak makan julap….. hahahahahahaha..

sesunguhnya…. Niat pak padir memang suci……
Back to top Go down
View user profile
 
Ceramah Agama
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
YAMALAYA  :: BIZZ YAMALAYA :: Lawak Jenaka-
Jump to: